Nieuws

Filter blog by game: All games | FIFA | League of Legends


  27-03-2020
  Tjerk van der Maten
  Leestijd: 4 minuten

Home of esports en PEC Zwolle teken een vijfjarig esports partnership! Lees verder ->


  23-03-2020
  Tjerk van der Maten
  Leestijd: 2 minuten

PEC Zwolle heeft de landstitel van de edivisie binnen! In een volgepakt AFAS Live keken duizenden fans mee hoe AFC Ajax in de finale werd verslagen.


  22-03-2020
  Tjerk van der Maten
  Leestijd: 3 minuten

,,Na een valse start heeft Team THRLL zich meer dan uitstekend herpakt, het team mag zich klaarmaken voor de semi-finals van de play-offs aankomende donderdag"


  16-11-2019
  Tjerk van der Maten
  Leestijd: 2 minuten

Verantwoord gamen? Samen met WeLoveSociety hebben we trainingen ingericht met persoonlijke verhalen van onze esporters om jongeren positief bewust te maken van de keerzijde van gaming. Check!


  15-11-2019
  Tjerk van der Maten
  Leestijd: 4 minuten

Dat gamen op koers ligt om groter te worden dan elke andere sport is inmiddels een discussie geworden die steeds meer geaccepteerd wordt. Ook in Nederland duiken steeds meer bedrijven in de groeiende esports wereld. Dit komt vooral door grote initiatieven als de Nederlandse eDivisie (de elektronische eredivisie) en Ziggo eBattle F1. Maar wat is dan precies de waarde van esports? En waarmee kan esports een bedrijf helpen om weer een 'top of mind' te creëren voor haar merknaam onder de huidige jeugd?


  30-10-2019
  Tjerk van der Maten
  Leestijd: 5 minuten

Eén van de beste manieren om te achterhalen wat je moet doen om een succesvol merk te zijn in de ogen van de jonge doelgroep, is het achterhalen van de betekenis die deze doelgroep geeft aan bepaalde merken. Veel onderzoeksbureaus lijken inzichten met betrekking tot jeugd te beperken tot 'trendwatching' of 'coolhunting', simpelweg het volgen en voorspellen van de grote trends waar de jeugd zich in verdiept. Volgens het boek 'How Cool Brands Stay Hot' is er meer nodig dan dat. Dit wordt onderbouwd doormiddel van vijf cruciale voorwaarden: het CRUSH-Principe. Kan dit gekoppeld worden aan de veelbesproken esports doelgroep?

Show ticker